Til Jer, der har behov for administrativ support, men ikke nødvendigvis har ressourcerne eller kompetencerne i jeres virksomhed, så er her en økonomisk og fleksibel løsning, hvor kvalitet og kundetilfredshed er topprioritet!

Virksomheden er en privatvirksomhed, hvor jeg arbejder som freelance administrativ medarbejder, hvor jeg vil hjælpe lige netop din virksomhed, når behovet for administrativ support opstår.

Et af mine hovedformål med virksomheden er at spare dig for tid!

Jeg ved, hvor meget tid det kræver at holde styr på alle de administrative opgaver, så hvorfor ikke lade mig varetage disse opgaver for jer? I betaler kun for det antal timer jeg bruger på jeres administrative opgaver, og så er jeg utrolig fleksibel og altid klar til at yde support når behovet opstår. Der er ingen faste forpligtigelser, og I får leveret et stykke arbejde af høj kvalitet og professionel stolthed.

Min arbejdsplads er på mit private skrivebord, men hvis I har nogle opgaver, som kræver on-site support, er jeg også åben for at komme ud og hjælpe jer i jeres virksomhed, hvis det er indenfor 45 minutters kørsel fra min hjemmeadresse i Herlev.

Som udgangspunkt vil jeg koordinere diverse opgaver og leverancer via mail og telefon, men hvis der er behov for, at vi mødes for at aftale nærmere vedrørende en specifik arbejdsopgave, er det også en mulighed.

Opgavepaletten er bred, og I er altid velkommen til at kontakte mig for at høre om en specifik arbejdsopgave.

Med håb om et fremtidigt samarbejde,
Tonni Nielsen

unknown1

Facebook
Facebook
LinkedIn
RSS